Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Stoixima - Για ένα μεγάλο εθνάρχη

1 σχόλιο:

δεσποινα καραλη είπε...

΄Οταν ζούσε ο Υπέροχος Ιερέας, Ασκητικός, Σεπτός, Πατέρας μου, Πάτερ Αθανάσιος,Λειτουργούσε στην Εκκλησία της Μεταμόρφωσης του Βόλου.΄Ηρθε ως Δεσπότης της Μητρόπολης Δημητριάδος ο Χριστόδουλος...Και έμαθε γι΄αυτόν τον Ιερέα Πατέρα Αθανάσιο, και τον κάλεσε, για να του κάνει ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ, ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΣΕΙ ΔΑΦΝΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ. Ο Πατέρας μου, στενοχωρέθηκε πάρα πολύ τότε,μας μάζεψε όλους και μας είπε πολύ σοβαρά:"Παιδιά μου, εγώ, δεν πάω, για τελετές και για να δαφνοστεφανωθώ. ΄Ημουν Ταγμένος στο Θεό, ως Υπηρέτης Αγνός, Ταπεινός και Πιστεύω, ότι ΄Επραξα Καλώς το ΄Εργον μου! Μόνο, που λυπάμαι, που αυτός ο Δεσπότης είναι Ματαιόδοξος, Φιλόδοξος και τόλμησε να μου κάνει τέτοια πρόταση, που για μένα είναι ΝΤΡΟΠΗ!ΟΧΙ, ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.΄ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΑΝΑΤΕΘΗΚΕ ΚΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ?ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΗΣΟΥΣ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ:ΣΗΚΩ ΘΑΝΑΣΗ.ΦΥΓΕ ΑΠ΄ΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΕΙΣΑΙ ΦΙΑΓΜΕΝΟΣ,ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ, ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ!!!ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ?"...΄Ετσι μας είχε πει, ο πατέρας μου.Και μείς όλοι δακρύσαμε και σκύψαμε το κεφάλι...
***ΤΩΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ?...ΘΕΩΡΩ, ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕ ΑΚΡΙΒΑ, ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΕΝΤΙΜΑ ΕΚΑΝΕ, ΣΚΕΦΤΗΚΕ, ΠΡΟΩΘΗΣΕ...ΑΜΗΝ!!! ΔΕΣΠΟΙΝΑ.